Onze Mazda 3 2.0 Sky-active

Tees

Donateur
Mooi werk hoor Jef! Als ik toch één opmerking mag plaatsen: waarom niet die lelijke lasnaden even weggeslepen voor t poedercoaten? Zie je niets van als ie onder de auto zit natuurlijk, maar net als de rest is t toch lekkerder als t mooi is :jaja:
 

JeSko

Forumguru
Ik vrees dat het laswerk zo slecht is @Tees , dat ik dan opnieuw zou moeten lassen :( op sommige plaatsen zie je namelijk al dat de lasnaden open staan, is gewoon heel heel matig werk van iemand waar we dan ook nooit meer naartoe gaan ( is ook gestopt inmiddels met zijn zaak ). Als ik binnenkort mijn Octavia ga halen dan vraag ik aan m'n maatje of hij niets kan ontwerpen en in elkaar lassen voor de Mazda, van hem weet ik dat hij wel degelijk goed kan lassen :)
 

Tees

Donateur
Ah jah, dat risico wil je idd niet lopen. Zit je straks met een mooie maar lekke uitlaat. Niet dat dat een probleem is voor de keuring in jouw geval ;)
 

JeSko

Forumguru
Wasbeurt, foto's genomen, heerlijk ritje gemaakt, wat blijft dit een ultieme rijdersauto, nog nooit zo genoten van de combinatie rijgedrag, stuurprecisie, schakelbak en sound als met deze auto. Gelukkig heb ik dit nog om me een beetje geestelijk gezond te houden. Aan de carwash een leuke babbel gehad met een andere enthousiast, eigenaar van een schitterende MK4 Caddy met GTI 8 voorbumper, Rotiform wielen, schroefset en R32 uitlaatlijn, zo'n dagje laat je er weer aan herinneren dat je liefhebber bent in hart en nieren, auto's zijn zoveel meer dan transportmiddelen.

20240510_193918_copy_954x2016.jpg 20240510_193911_copy_954x2016.jpg 20240510_193903_copy_954x2016.jpg 20240510_193852_copy_954x2016.jpg 20240510_193845_copy_954x2016.jpg Screenshot_20240510_212016_Gallery.jpg
 

JeSko

Forumguru
God**** man... Zie ik in Meerhout een BMW rijden met custom plaat, ik denk oh mooie kleur.. en plots kreeg ik het al verdacht warm en borrelde er een slecht voorgevoel op, terecht zo blijkt, het is exact dezelfde "unieke limited" edition folie die we besteld hebben voor de Mazda, F*... !!! Dit meen je niet! Wat erger is, woont die persoon ook nog eens twee straten verder hier... Is gewoon een local.

Onze wrapper gaat nu proberen ons geld terug te krijgen van Inozetek, hopelijk doen die niet moeilijk , dit willen we beiden niet, je betaalt geen 1000 euro voor een rol folie om iemand 2 straten verder te kopiëren, wat een geluk ook weer pfffttt... (n) (n)(n)

De auto word ook niet meer gewrapped dit jaar, we annuleren alles enkel andere velgen en klaar. Zijn er onderhande wel wat klaar mee, ofwel is de gewenste folie er niet, of de levertijd is maanden, of heb je dit als je denkt iets unieks te kopen.
 

leon-cupra

Forumguru
Je wist toch op voorhand dat je niet uniek ging zijn. Paar pagina’s terug heb je de foto van de bmw gepost :banghead:
En dan ook nog een Porsche.


Nee, serieus. Moet je dat eigenlijk aantrekken ? Jullie vinden het mooi. Het is ook een andere wagen. Geef wat andere accenten aan de wagen. Maakt hem dan ook uniek.
 

JeSko

Forumguru
@leon-cupra

Nja dat is uiteraard niet de bewuste BMW, zowel de BMW als de Porsche zijn buitenlandse auto's. Deze woont letterlijk twee straten verder en dat maakt het een no go. Als je niet in die scène zit valt dat moeilijk te begrijpen maar dit is een no go spijtig genoeg. Streep erdoor, en verder gaan. Van dat geld kunnen we nog andere leuke dingen doen. En ik vind hem zowiezo dik int wit.
 

EdK

Forumguru
Maar goed twee straten verder, man ik heb een collega die 2 straten achter me woont en die zie ik 1 keer per jaar in het dorp.
En verder dagelijks ( behalve weekend) op de zaak..
Dus wat zal je die wagen met die wrap zien ???
 

leon-cupra

Forumguru
@JeSko

Dat van de bmw was maar een graptje. Wist uiteraard dat de bmw een andere bmw was.

En snap maar al te goed waarom je de wrap wilt annuleren. Als tuner wil je iets uniek. Als anderen jouw idee beginnen te copieren is het niet meer uniek. Moest je idd jouw plannen voortzetten en de bmw eigenaar komt jouw wagen tegen zou hij ook balen.
 
Bovenaan Onderaan